SKY:n hallitukseen valitaan kirurgiaan erikoistuva lääkäri -lähetä hakemuksesi 31.12.2018 mennessä!

26.11.2018

SKY:n hallitukseen valitaan kirurgiaan erikoistuva lääkäri – lähetä hakemuksesi! Suomen Kirurgiyhdistyksen vuosikokous päätti 16.11.2018 vahvistaa hallituksen esityksen erikoistuvien lääkäreiden edustajan valitsemisesta SKY:n hallitukseen, jolla haluamme saada koulutettavia aktiivisesti mukaan SKY:n toimintaan! Edustaja valitaan SKY:n hallituksen toimesta vapaamuotoisten hakemusten perustella, hakuaika alkaa 26.11.2018 ja päättyy 31.12.2018. Edustajan hallituskauden kesto on maksimissaan kaksi vuotta ja noudattaa jatkossa yhdistyksen toimikautta (vaihto Operatiivisten päivien yhteydessä vuosikokouksessa). Hakijan tulee olla SKY:n jäsen tai hakea samalla yhdistyksen jäseneksi, hänet on hyväksytty kirurgian erikoistumiskoulutukseen ja hakijalla pitää olla vähintään kaksi vuotta kokemusta alalla työskentelystä eli runkokoulutus suoritettuna tai runkovaiheen loppupuolella. Vapaamuotoiseen hakemukseen tulee kirjata hakijan arvio omista vahvuuksistaan SKY:n hallitustyöskentelyssä ja hakemuksen liitteenä tarvitaan hakijan CV. Hakemuksessa voidaan käyttää haluttaessa erikoislääkärisuosittelijaa, jonka myös tulee olla SKY:n jäsen. Hallitus käsittelee hakemukset ja valitsee edustajan tammikuun 2019 kokouksessa. Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan kirurgiyhdistykselle osoitteeseen toimisto@kirurgiyhdistys.fi. Toivomme runsaasti hyviä hakemuksia ja odotamme innolla erikoistuvien edustajan mukaantuloa SKY:n hallitukseen. Hyvät erikoistuvat kollegat - nyt on teidän mahdollisuutenne vaikuttaa!