KES Kirurgian Edistämissäätiö sr

Kirurgian Edistämissäätiö (KES) on organisaatio, joka tukee pyrkimyksiä edistää kirurgista tietoa, taitoa ja tutkimusta Suomessa. Käytännössä säätiö tukee kirurgian kehitystä myöntämällä apurahoja ulkomaiseen kliiniseen koulutukseen yhdessä Kirurgiyhdistyksen kanssa. Sen lisäksi säätiö järjestää vuosittain kirurgiylilääkärien yhteisen seminaarin, joka käsittelee kirurgiseen toimintaan vaikuttavia yhteiskunnallisia ilmiöitä, kirurgikoulutusta ja terveydenhuollon lainsäädäntöä.

Kirurgian Edistämissäätiö on perustettu vuonna 1988. Se hallinnoi varallisuutta, joka on peräisin Suomen kirurgiyhdistyksen Operatiivisten päivien toiminnasta. Sen lisäksi säätiö voi vastaanottaa lahjoituksia ja testamentteja ja kartoittaa varallisuutta muulla tavalla kuin liiketoimintaa harjoittamalla.

Kirurgian Edistämissäätiöllä on 9-henkinen hallitus, jonka valitsee Suomen Kirurgiyhdistys.

SAVE THE DATE - Kirurgian Edistämissäätiön ja Suomen Kirurgiyhdistyksen KIRURGIYLILÄÄKÄRISEMINAARI järjestetään pe 12.10.2018 Paasitornissa Helsingissä.
Ylilääkäriseminaarin pääaiheina Erikoistumiskoulutuksen valintamenettely ja Toimiva ERVA-yhteistyö - laitathan päivämääräa jo valmiiksi kalenteriisi

Katso seminaarin ohjelma tästä:  OHJELMA  (8.6.2018)

KES Hallitus 2018

Kari Haukipuro, pj

Antti Kaipia

Heikki Kröger

Pauli Puolakkainen

Jukka Saarinen

Paulina Salminen (SKY:n pj)

Johanna Turtiainen (SKY:n vara pj)

Ville Vänni (SKY:n I sihteeri)

Kirsi Kuusela-Rikka, käytännön asiat

Seminaarin rekisteröintilomake avautuu klikkaamalla kuvaketta.

Rekisteröinti on avoinna 30.9.2018 asti!

Linkki KES:n hallituksen salasanasuojatuille sivuille löytyy sivun yläreunasta, menupalkin päältä.(mm. matkalaskulomake löytyy KES:n hallituksen sivulta)

Apurahojen osalta kts.SKY:n sivusto menupalkin kohta
Apurahat

KES:n yhteystiedot: