Näyttely/Exhibion

Hyvät näytteilleasettajat,
Toivotamme teidät  tervetulleiksi Operatiivisten päivien 2021 näyttelyyn esittelemään tuotteitanne! Olemme järjestämässä fyysistä koututustapahtumaa marraskuussa. Kansallinen, kirurgian erikoisalat ja anestesiologian kattava koulutus-tapahtumamme järjestetään Helsingin Messukeskuksen Siiven tiloissa alla olevan aluekartan  mukaisesti.
Näyttelyn myynti on päättynyt, näyttelylle varattu tila on loppuunmyyty. Lisätiedot: toimisto@kirurgiyhdistys.fi

We wish your company welcome to  the 22. national Joint Meeting of surgery and anaesthesiology/ Operative Days 2021 arranged by Finnish Society of Surgery and Finnish Society of Anaesthesiologists.
Venue: Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre -SIIPI
Operative Days is a national Medical Education -event for professionals,
with the exhibition. The Exhibition is sold out now.
More info: email: toimisto@kirurgiyhdistys.fi

Messukeskus Siiven tilat, Helsinki
Messukeskus, Helsinki Expo and Convention Centre

LISÄTIETOA TEKNISISTÄ PALVELUISTA  / MORE INFO TECHNICAL SERVICE
eMessukeskus -palvelusta tilaat ja hallinnoit tilauksiasi. eMessukeskuksesta löytyy osastojen suunnittelijoille ja rakentajille tarvittavat tiedot tapahtumakohtaisesti. Voit tilata valmiiksi rakennetun osaston tai erikseen seinät, kalusteet ja sähköt. Tilaukset laskuttaa Messukeskus.

Linkit palveluun toimitetaan syyskuun alussa.
Technical Adviser Jarkko Heinonen, p. 050 376 0836.
jarkko.heinonen@messukeskus.com

www.eMessukeskus.com
asiakaspalvelu@messukeskus.com
customer.service@messukeskus.com
p./tel +358 40 450 3250

Tuotteet ja palvelut - eMessukeskus

Huomioittehan että Messukeskuksesta tilattujen teknisten esim. tilausten hinnankorotukset astuvat voimaan seuraavasti: 8.10.2021 alkaen + 20 %, 27.10.2021 alkaen +50% ja 9.11.2021 alkaen 100 %
Please send the orders for technical services by 7.10.2021!

Note! Prices are increased as follows: +20 % from 8.10.2021, +50% from 27.10.2021, +100 % from 9.11.2021