Say Sky 2019

Say Sky Ruka 2018 -tapahtuma onnistui erinomaisesti!

Kevätkokouksen formaattia päätettiin viime vuonna uudistaa, ja nyt saadun kävijäpalautteen perusteella nuorennusleikkaus oli paitsi tarpeellinen myös onnistunut. Kävijäpalautteen keskiarvo koko tapahtumasta oli 4,2/5, joten tästä on hyvä jatkaa koulutustapahtuman kehittämistä! Ensi keväänä Sky 2019 pidetSaään Levillä ke-pe 3.- 5.4.2019 – varatkaa aika kalentereihinne jo nyt. Kattoaiheena ensi vuonna yhteissessioiden lisäksi kolmivuotisen koulutuskierron mukaan ovat ”Tavalliset taudit”.

Kolmen päivän koulutuksen aikana nähtiin todella kattava tieteellinen ohjelma ja hyvää interaktiivista keskustelua - yhteissessioita hoidon rajauksista ja komplikaatioista sekä runkokoulutettaville suunnattu akutologian luentokokonaisuus, joka toimi myös hyvänä yleispäivityksenä erikoislääkäreille. Luentojen pdf-diat löytyvät yhdistyksen jäsensivuilta.
Koulutus huipentui potilastapauskilpailuun, jossa kovatasoisen kilpailun voitti Henna Ala-Seppälä Seinäjoen keskussairaalasta ja toiselle sijalle ylsi Mari Heikkinen Pohjois-Karjalan Keskussairaalasta. SKY kiittää kaikkia kilpailuun ja koulutukseen osallistuneita!