Näyttely/Exhibion

Seuraavan kerran vuonna 2024! Save the Date!

Hyvät näytteilleasettajat,
Operatiiviset päivät järjestetään seuraavan kerran Messukeskuksessa 13. - 15.11.2024.
Kansallinen koulutustapah-tumamme järjestetään yhdessä Suomen Anestesiologiyhdistyksen kanssa.  Koulutuksen ohjelmasta vastaavat SKY ja sen erikois-alayhdistykset sekä SAY.

Ilmoittautumiset pyydetään 4.4 - 17.5.2024. Seuraava osastosijoituskartta laaditaan viikolla 21/18.5 alkava viikko.

Rekisteröintilinkin saat tarvittaessa toimistoltamme: toimisto@kirurgiyhdistys.fi

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Dear Exhibitors,
The 25. national Joint Meeting of surgery and anaesthesiology/ Operative Days 2024 will be arranged together with the  Finnish Society of Surgery and the Finnish Society of Anaesthesiologists.
Venue: Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre -SIIPI
Operative Days is a national Medical Education -event for professionals,
with the exhibition.
Registrations to the exhibition during  April - May 2024.
(2.4 - 17.5.2024)

More info pls contact:
toimisto@kirurgiyhdistys.fi

Tapahtuman näyttelyssä jokaisella on oltava omat seinät (2,5 m) osastonsa ympärillä joko kolmella tai kahdella sivulla. Ne voidaan tilata joko Messukeskukselta tai muilta tahoilta tai tuoda mukana omat seinät, mikäli se ovat jo valmiina olemassa.
Stand walls are compulsory (2,5 m) on three/two sides. Pls contact technical adviser from the Venue Messukeskus if needed.

Messukeskus, Helsinki Expo and Convention Centre

TEKNISET PALVELUT MESSUKESKUS/  TECHNICAL SERVICE, VENUE MESSUKESKUS
eMessukeskus -palvelusta tilaat ja hallinnoit tilauksiasi. eMessukeskuksesta löytyy osastojen suunnittelijoille ja rakentajille tarvittavat tiedot tapahtuma-kohtaisesti. Voit tilata valmiiksi rakennetun osaston tai erikseen seinät, kalusteet ja sähköt. Tilaukset laskuttaa Messukeskus.

Technical edviser in the Venue Messukeskus:
Osastojen teknisissä kysymyksissä saat apua osoitteesta:

noora.piirainen@messukeskus.com  tai/or osastopalvelut@messukeskus.com