Vuoden Kirurgi 2024

On jälleen aika ehdottaa vuoden kirurgia!

Hän voi olla ansioitunut kollega, joka pääsääntöisesti toimii käytännön kirurgina ja on osoittanut erinomaista sitoutumista kirurgin työhön sekä jakanut tietojaan ja taitojaan muiden kanssa.  Erityisesti kollegiaalisuus, mutta toisaalta myös opetus ja tutkimus saattavat olla painavia perusteluja. Tieteellinen meritoitumien ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Vuoden Kirurgi julkistetaan Operatiivisten päivien yhteiskokouksessa, jolloin palkinnon saaja esitellään ja hän saa 1000 euron tunnustuspalkinnon.Vapaamuotoiset perustellut ehdotukset palkinnon saajaksi osoitetaan Kirurgiyhdistyksen hallitukselle ja toimitetaan alla olevalla lomakkeella SKY:n toimistolle 30.9.2024 mennessä.
Aikaisempien vuosien palkitut Vuoden Kirurgit
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LOMAKE  - Ehdotan Vuoden Kirurgiksi 2024

Huom! Mikäli suosittelijoita on paljon voit toimittaa listan myös s-postitse: toimisto@kirurgiyhdistys.fi