SKY-SOTKA: pilottiwebinaarisarja traumatologiasta kiinnostuneille

Suomen Kirurgiyhdistys (SKY), Suomen Ortopediyhdistys (SOY) ja Suomen Traumatologiyhdistys (STY) ovat yhdessä päättäneet pilotoida traumatologia-aiheisen webinaarisarjan talven 2022–2023 aikana. Pilottisarjan tarkoituksena on luodata, onko tämäntyyppinen koulutus houkuttelevaa erikoistuville lääkäreille uusien osaamisperustaisten koulutusohjelmien tukena. Webinaarisarja on tarkoitettu kaikille niille eri kirurgian aloille tai akuuttilääketieteeseen erikoistuville lääkäreille, jotka työssään tutkivat ja hoitavat traumapotilaita.

Webinaarisarja tullaan hyväksyttämään erikoistumiskoulutuksen teoriakoulutukseksi kaikille kirurgian
aloille sekä akuuttilääketieteeseen. Haettu 4 t webinaaria kohti. Koulutukset käsittävät lyhyen ennakko-valmistautumisen (esimerkiksi videoita tai artikkeleita webinaarin aihepiiriin liittyen).
Itse webinaarit perustuvat kouluttajien johdolla käytäviin interaktiivisiin pienryhmäkeskusteluihin.
Jotta erikoistuvat lääkärit pystyvät varmistamaan paikkansa webinaareissa, edellytämme ennakkoilmoittautumista. Webinaarisarja on maksuton, mutta vaatii rekisteröinnin.
Huom!
Linkki webinaariin lähetetään vain siinä tapauksessa, että olet rekisteröitynyt.
Se ei tule automaattisesti esim. aiempien rekisteröitymisten pohjalta.

Alku- ja palautekyselyyn vastaaminen kuuluu oleellisesti webinaarikokonaisuuteen. Kyselyt tulevat SurveyMonkey-linkkeinä rekisteröityneiden/osallistuneiden sähköposteihin.

Kotisivuja kannattaa seurata säännöllisesti ilmoittautumisen/rekisteröitymisen jälkeen.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Ajankohta: 12.12.2022 klo 16–18
Puheenjohtaja: Tim Söderlund
Kohderyhmä: Kirurgian perehdytysjakso, Kirurgian erikoisalakohtainen yleiskoulutus
Ilmoittautuminen on päättynyt pe 9.12.2022.

Ajankohta: 16.01.2023 klo 16–18
Puheenjohtaja: Lauri Halonen

Ajankohta: 13.02.2023 klo 16–18
Puheenjohtaja: Ville Vänni
Kohderyhmä: Webinaari 3 kohderyhmänä on erityisesti eriytyvässä vaiheessa olevat koulutettavat ja erikoislääkärit.

Ajankohta: 13.03.2023 klo 16–18
Rekisteröinti on päättynyt 8.3.2023.
Puheenjohtaja: Tuomo Pyhältö
Kohderyhmä: Eriytyvän vaiheen koulutus, Erikoislääkärit